Çocukla İstanbul; Kuşevi Restoran

2192

Riva yolunda, köylerde taze sebze ararken yolumuz Kuşevi Restoran’ına düştü. Kuşevi Riva yolunda, Acarkent’ten 6km sonra sağda kalıyor. Ufak, sıcak ve sempatik bir yer. Samimi mekanları sevenler için çok ideal.

Çocukların koşturabilmesi için bir bahçesi var; bahçede mini bir kaydırak yer alıyor. Ama tabi ki de bizimkilerin ilgisini hemen girişteki tavuklar çekti. Tam da beslenme saatlerine denk gelmişiz, görevlilerle birlikte yemek yedirdiler tavuklara:)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her gördüğümüz hayvanı mutlaka beslemek istiyoruz:) Üst balkon tarafında paçalı güvercinler, köpekler vardı. Köpeğe zorla ekmek yedirmeye çalışsalar da tabi ki de yemedi:) Hava soğuk olmasına rağmen sıkı sıkı giyinip bahçeye çıktık, bol bol dışarıda vakit geçirdik. Ben de şapkalı ekibin bol bol fotoğrafını çektim.

Restoranın içerisine de ayrı bayıldık. Beni çocukluğuma götüren, çıtır çıtır bir soba vardı, çay üzerinde demleniyordu. Ayrıca içerideki kafeslerde de 2-3 farklı türlerde kuşlar yer alıyordu. Bir de büyük bir akvaryum yapmışlar. Cemre akvaryumdaki balıkları uzun uzun inceledi.

İlk ziyaretimizde bir öğle yemeğinde uğramıştık. Yolüstü yemek deneyimlerine şüpheci yaklaşsam da Kuşevi beni oldukça şaşırtmıştı; çünkü öğle yemeği menüsü oldukça lezettliydi. Hem et hem de balıklar oldukça tazeydi. Karışık salata da hayli güzeldi.

Kuşevi’ne ikinci ziyaretimizi bu sefer sabah kahvaltısı için yaptık. Pazar günleri çocuklar saat 07.00’de uyandıkları için hiç trafiğe girmeden yarım saatte mekana ulaştık:)

Serpme kahvaltı da en az öğle yemeği kadar başarılıydı. Organik köy kahvaltısı sunduklarını belirttiler. Kaymağına bayıldım mesela, öyle market kaymakları gibi değildi, bizim evde yaptıklarımız gibiydi. Ürünler doğal ve lezzetliydi. Bizim ufaklıklar da parmaklarını yediler.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sonra tabi dışarıda oynamaya çıktık. Sonbaharın son günlerinde yeni yerler keşfetmeye bayılıyorum. Neredeyse bütün günü orada geçirdik. Ah sonbahar çok güzelsin…

Kuşevi iletişim bilgileri; Riva Yolu (Acarkent’ten 6 km sonra sağda).

0 216 3194950 – http://kusevim.com/

2 YORUMLAR

1. Sevgili gunesanne merhabalar, paylaşımlarınıza bayıldım.Dün bu makalede bahsi geçen kuş evi restoranının işletmecisi Sevgili arkadaşlarım Vural ve Fuat’ın bana bu makaleden söz etmesi üzerine dünden beri sayfanızda geziniyorum.Öncelikle vural ve Fuatın size teşekkürlerini ileteyim.Müthiş mutlu oldular size anlatamam.Ben de ayrıca çok teşekkür ederim.Bir çok makalenizi keyifle okudum.Benimde 3,5 yaşında (Doğa)bir kızım, henüz 10 aylık (Serhat Ayaz)bir oğlum var.Bir makalenizde küçük kızınızı gizli sevmekten bahsetmişsiniz.Bende oğlum daha bir haftalıkken yaşadığım ve asla unutamayacağım bir olayı anlatmak istiyorum.O gün sabah erken kalkmış oğlum Ayaz’ı hastaneye kontrole götüreceğiz.Anaanne doğumdan ötürü bir haftadır annenin yanında.Babaanne zaten aynı apartmanda.Neyse ben ve kızım hazırız hadi anneye bakalım Ayaz’la birlikte hazırlar mı çıkalım? Bi girdik odaya anne,anaanne, babaanne hep birlikte hem seviyorlar hem hazırlıyorlar Ayaz bebeği. Bende bi an kızımı unutum onlara dahil olmuşum.Sonra bi farkettim ki kızım arkamızda yere dizlerinin üstüne oturmuş, kafasını eğmiş, dudaklarını bükmüş, ellerini bacaklarının arasına almış ve gözyaşı döküyor.
    O anı asla unutamam nasıl oldum tüylerim diken diken içim cız etti.Hemen sarıldım kızıma defalarca öptüm, sevdim, seni çoooook seviyorum,seviyoruz canım kızım dedim.Durumu açıkladım. Ve hep büyüklerden duyar,kitaplardan okurduk çocukların kardeş kıskançlığını. Ama böylesi duygusal kıskançlığı yaşadığımda şok olmuştum.Bir süre sizin dediğiniz gibi bizde mümkün mertebe Doğanın yanında Ayazı öyle kendimizi tatmin edicek kadar sevemiyoruz.
    Rabbim tüm çocukların bahtlarını güzel kılsın inşAllah.Güzel insanlarla ve değiniz gibi iyi niyetli insanlarla karşılaştırsın.Hoşçakalın 🙂

• Merhaba, yorumlarınız ve katkılarınız için çok teşekkürler. Kuşevi bizi çok güzel ağırlamıştı, inşallah bir gün yine fırsat bulur gideriz. İki çocuklu hayatta bahsettiğiniz gibi durumlar maalesef sıkça yaşanıyor. Ama biz anne-babalar da yaşayarak, onlarla birlikte çok şey öğreniyor hatta bence birlikte büyüyoruz:)
      Her zaman katkılarınızı beklerim.